2013. május 24., péntek

Mi legyen, emberek??

Hey!

Az előző, vagyis az 5. fejezethez nem érkezett annyi vélemény, mint amennyire számítottam. Talán nem nagyon érdekelt Titeket, vagy csak nem akartatok hosszú szöveget olvasni... De most már mindegy.

Azt találtam ki, hogy írjatok véleménybe (a bejegyzés alá), hogy mit írjak bele a fejezetbe, és mindent beleszövök!! :) De komolyan :) Persze, azért a sztorihoz hűen. :)

Nos, kíváncsi vagyok az ötletekre, és, hogy kik írnak majd ehhez a bejegyzéshez. :)

~peace foREVer

Beth

1 megjegyzés:

  1. Szia, nekem abszolút tetszett eddig a sztori ahogy volt, és nem igazán szeretnék írni semmit, annál jobban érdekel, hogy te hogyan tervezted és bizakodva várom a mihamarabbi folytatást :) szerintem hibátlan volt eddig a történet és nagyon meg is szerettem!!

    VálaszTörlés

Légy szíves, kulturáltan fogalmazd meg a véleményed. Az építő kritikát nagyon szépen megköszönöm. :)