2013. szeptember 6., péntek

21. fejezet

-És hogy került képbe a foREVer? A két zenekar stílusa eléggé különböző .A foREVer inkább a heavy és a symphonic metal felé húz, míg a Bodom a melodikus black és death metal kategóriába sorolható...
-Ez is a menedzserek ötlete volt-vallotta be Henkka.
-De elég buta dolog ez a stílusok szerinti besorolás. Amíg van, aki hallgat minket, és van, akit felpörget az, amit játszunk, addig nem számít, melyik stílus felé közelít a zenénk, ha meg már nincs olyan, aki hallgat minket, akkor meg nem mindegy? - Tette hozzá Mark.
-Ez így van .-Bólintott Mikko .-De ide ez van írva -lobogtatta meg a papírt .-Na mindegy. Szerintem meg az a fontos, hogy szeressétek, amit csináltok, a többi meg nem számít -lapozgatott, nyilván keresett valamit, de fél perc után, miután nem találta meg, feladta. Nem valami kitartó típus, de legalább van saját véleménye.
-Nem találom a kérdéseket,amiket összeírtam... De mindegy. Ki közületek a leginkább gitár mániás?-Kérdezte Mikko. Ez ám a témaváltás...
- Mark és Alexi - vágtuk rá Shadow-val. Henkka és Janne bólogatott.
-Mostanában csak Mark az, aki igazán gitár mániás. Alexit túlságosan elfoglalja Victoria - helyesbített Jaska egy perverz vigyorral. Gyilkos pillantást küldtem felé. Figyelmen kívül hagyta. Kinyuvasztom.
-És ki az,aki a legkésőbb tanult meg gitározni?
-Victoria - vágta rá Shad és Mark.
-Tizennégy voltam, mikor megkaptam az első gitáromat, és elmúltam tizenhét, mikor nekiálltam komolyabban gitározni tanulni - feleltem készségesen.
-Lassan lejár az időnk. Utolsó kérdés...  Mit tanácsolnátok a kezdő gitárosoknak?
-Hogy semmit se kapkodjanak el, és legyenek szorgalmasak - mondta Mark.
-És, hogy rengeteg zenét hallgassanak - tette hozzá Alexi.
-Írjanak saját dalokat, amiket el is játszanak - fűzte hozzá Shadow.
Egymásra néztünk. Senki sem tudott mondani még valamit.
-Rendben. Nagyon szépen köszönöm, hogy itt voltatok, remélem, még máskor is találkozunk-mondta, és a hangjában őszinte remény csengett. -Minden jót, sziasztok- zárta az interjút.
Felálltunk, elköszöntünk, és kimentünk.
-Na,mi történt? - Karolt át Alexi.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Légy szíves, kulturáltan fogalmazd meg a véleményed. Az építő kritikát nagyon szépen megköszönöm. :)