2013. szeptember 6., péntek

12. fejezet

-Jól vagy?-Kérdezte Alexi aggódva.
-Nem nagyon-ráztam meg a fejem. A kezem, mint mindig, most is eléggé hideg volt, így a nyakamra tettem .Egy kicsit jobban éreztem magam.
-Shadow és Mark még ott maradt, hogy észhez térítse azokat a barmokat. Komolyan, Shadow majdnem leszedi Aaron fejét .Még nem láttam embert így küzdeni a barátjáért-szónokolt.
-Ők folyton ezt csinálják. Kiállnak értem-mosolyodtam el.-Ezt Barbara csinálja velünk. Azt akarja, hogy tönkremenjen az életem. De nem szabad látnia ,hogy fájdalmat tud nekem okozni. Az a tervem, hogy úgy teszünk, mintha minden rendben lenne, még akkor is, ha semmi sincs rendben. Barbara folyamatosan figyel, érzem. És amit mindig szem előtt kell tartanunk, az az, hogy Barbara skizofrén .Mikor eljöttünk Németországból ,az a hír járta, hogy két egyénisége van: az egyik egy átlagos lány, aki újságírónak tanul, a másik meg, aki meg akar ölni -rázott ki a hideg. Gyorsan Alexihez bújtam. Léptek közeledtek ,de nem tudtam eldönteni, ki az.
-Mi a helyzet?-Érdeklődött Alexi, miközben a hajamat és a hátamat simogatta. A karjaiban biztonságban éreztem magam. A fáradtság erőt vett rajtam. Annyi dolog történt velem ma, hogy az tíz évre is elég...
-Jonathant már meggyőztük, de Aaronnál megakadt a lemez.Folyton csak a bandák híréről hadovál. Most Mark beszél vele-hallottam Shadow hangját. Elfordítottam a fejem, hogy lássam Barátnőmet.
-Ne aggódj. Mindenki melléd állt .A Bodom kitalálta hogy feloszlik, ha nélküled folytatják, a foREVer pedig visszamegy a garázsba-nyugtatgatott Shad. Csak ámultam és bámultam. Azt tudtam, hogy a foREVer bármit megtesz hogy érvényesítse az akaratát, de hogy a Bodom is mellénk állt...
  A barátaimnak van egy olyan jó szokásuk, hogy folyton meglepnek azzal, ahogy a nehezebb időkben kiállnak értem.
-Mindjárt jövök-álltam fel, és kissé imbolyogva, elindultam vissza, Jonathan szobájába.
Shad és Alexi csendben jött mögöttem, és a menedzser szobájában Mark, Henkka, Roope és Aaron volt. Aaron épp az imidzsünkről (nekünk még olyanunk is van?) magyarázott.
Mikor beléptem, elhallgatott.
-Aaron, hülye vagy-jelentettem ki.
-Tudjuk-vágta rá egyszerre mindenki. Gyorsan elrejtettem a mosolyomat.
-Csak annyit mondok erre, hogy hívd meg azt az állítólagos rajongót, akkor ő is megmondja, hogy nem én írtam azt a levelet. Ha meg ennyire hosszú ismeretség után egy idegennek hiszel, az nem az én bajom-fejeztem be.Valaki mondjon már valamit!!
-Jól beszél.És azt elfelejtetted,hogy ha Victoriát eltünteted a színről,az olyan,mintha azt ismernéd be,hogy Vic írta azt a vackot.Én pedig nem hiszem el,hogy olyan harcias a csaj-fejtette ki Roope. Míg Aaron gondolkodott,egy KÖSZI-t súgtam a gitáros felé,aki bátorítóan rám mosolygott.
-Össze kell szednünk a bandákat-sóhajtott fel Aaron,és útnak indult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Légy szíves, kulturáltan fogalmazd meg a véleményed. Az építő kritikát nagyon szépen megköszönöm. :)