2013. szeptember 13., péntek

Köszönet

Elsősorban szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki akár csak egy sort is elolvasott tőlem. Ti éltettek. :)

És az a sok ember, aki végig kiállt mellettem, és elviselt.

Mark Schneider
Ha akkor nem ígérteted meg velem, hogy akármi is lesz, folytatom az írást, akkor most biztosan nem írnék. Sokat tanultam Tőled, és köszönöm hogy ismerhettelek.

Monroe Shadow
Felnézek Rád. Tőled tanultam meg, mi az igaz barátság, és mi a küzdelem. Hogy sosem kell feladni. Mindig mellettem voltál, mikor kellett, és bátorítottál. Akármilyen szar is írtam, azt mondtad rá, hogy jó, és a bátorításod mindig jól esett. Köszönök mindent. :)

Black Death
Talán fél éve, hogy minden nap hallgatod a nyavalygásomat, és kiállsz mellettem akármi is van. Ezt köszönöm, és azt, hogy mindig bátorítasz. :)

Szedres Kedves
Köszönöm, hogy könyörtelenül rávilágítasz a hibáimra, és hogy mindig adsz tanácsot. :)

Hella Hammerstein
Köszönöm, hogy végig olvastad az írásomat, és hogy mindig meghallgattad, hogy milyen tökéletes a Children Of Bodom. És legfőképp azt köszönöm, hogy mindig egyet értettél velem (nem mintha lett volna más választásod... :P )

És persze köszönök mindent azoknak, akik nem hittek bennem. Nélkülük nem lennék ilyen kitartó. :)

Köszönöm, hogy olvastatok! :) Imádlak Titeket! :D

Legyetek rosszak!

Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Légy szíves, kulturáltan fogalmazd meg a véleményed. Az építő kritikát nagyon szépen megköszönöm. :)