2013. szeptember 6., péntek

17. fejezet

Csak párszor csengett ki, mielőtt Barbara felvette.
-Haló-szólt bele unott,utálatos hangon.
Elég hülyén éreztem magam.Hirtelen azt sem tudtam,hogy mit csináljak,letegyem a telefont,vagy üdvözöljem Barbarát?Minek is hívtam fel?Mit akartam tőle?Felhívni,és megmondani, hogy kurvára nem vicces az,hogy velem szórakozik,és azt is hozzátenném,hogy már nagyon nem érdekel,amit csinál,úgyhogy most már igazán abbahagyhatná végre.De nem ezt tettem,csak ültem,és a fejemben valami frappáns felvezetés után kutakodva,néztem ki a fejemből.
-Haló!-Emelte fel a hangját türelmetlenül.
-Heló.Victoria vagyok-kezdtem bele furcsa,a szokottnál kissé magasabb hangon.Na,ne már...Ez most komoly?Félek?Nevetséges.
-Hm.Mit akarsz?-Élénkült fel Barbara.Lelki szemeimmel láttam,ahogy vérvörös ajka gonosz mosolyra húzódik.
-Hát...-Na,most kéne valami okosat mondanom.-Beszélhetnénk valamikor?-Vetettem fel,és gondolatban megfejeltem a falat.Ilyen ostoba még én sem lehetek...Mi lesz,ha bekattan?Bár,személyesen jobb megbeszélni a dolgokat,mint telefonon.
-Most is azt tesszük,nem?-Kérdezte, és hiába volt igaza,nem adtam neki igazat.
-De,de én személyesen akarok veled beszélni!
-Na!Mi a franc... Belédcsapott a villám?
-Nem,de akkor is fontos lenne.
-Ám legyen-adta meg magát.
-Jó.Mikor érsz rá?-Siettem.Rázott a hideg Barbara hangjától,pedig a folyosón kellemes meleg uralkodott.Már nem akartam vele beszélni.Zenélni akartam.Most.
-Holnap...Ötkor?A házamban. Espoo legnyugatibb részén van egy két emeletes fehér ház,parkosított udvarral.
-Oké,oda találok-bólogattam.Shadow közeledett felém.-Akkor holnap ötkor.Szia.
-Szia-bontotta a vonalat Barbara.A telefont a zsebembe süllyesztettem.
-Mi a baj?-Kérdezte Shad,és leült mellém.
-Nincs semmi baj-mosolyodtam el.A jó kedvem visszatért.-Holnap találkám van-jelentettem ki.
-Gyerekek,letelt a fél óra-rontott ki a folyosóra Jonathan,mielőtt Shad bármit is mondhatott volna.
Felugrottam,és besiettem a próbaterembe.Nagy volt a kísértés,hogy a gitáromat megöleljem,de mégis inkább Alexihez bújtam.
-Holnap ötkor lesz egy fotózás és interjú a Guitar World-nek.Elkísérsz?-Súgta,és nagy szemekkel nézett rám.Máris romlani kezdett a kedvem.
Most szakadjak kétfelé?El kell mennem Barbarához,de Alexit sem akarom megbántani azzal,hogy nem megyek vele.Ilyenkor mi a helyes döntés? Van egyáltalán helyes döntés?
-Holnap ötkor,találkozóm van...-Kezdtem bizonytalanul.Alexi értetlenkedve nézett rám,így magyarázkodni kezdtem:- Barbarát felhívtam,és holnap találkozunk.Beszélek vele,maximum fél óra,és utána már veled is leszek-ígértem.
-A sátras Barbaráról van szó?-Szólt közbe Jaska.Bólintottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Légy szíves, kulturáltan fogalmazd meg a véleményed. Az építő kritikát nagyon szépen megköszönöm. :)